menü

Főoldal

2018. március 21., szerda

100 dolog amit, szeretek | Az élet apró örömei



Halihó, mindenki! Nemrég egy blogon találtam a „100 dolog amit, szeretek” kihívást, nevezetesen a Never let me go –n. Ahogy olvasgattam el kellett mosolyodnom a különböző pontokon, mert vagy közös nevezőre találtam bennünk vagy egyszerűen olyan vidám és aranyos dolog volt. Így hát én is kedvet kaptam és elhatároztam megírom ezt a 100 dolgot. Írás közben rájöttem arra mennyi pozitív dolog is van az életben, amit szeretek, és ez nagyon feldobott. Ajánlatos ezt a listát a közelünkben hagyni és elővenni a rosszabb napjainkon, hogy lássuk mik is azok a dolgok, amiért érdemes élni.


Viszont valóban kihívást jelentett megírni mivel 100 dolog nem kevés. Mióta olvastam a posztot a nap legalább felébe ezeken gondolkodtam, és ahogy eszembe jutott pötyögtem is be a telefonomba. Mikor végre sikerült befejeznem, átvittem a gépre hogy megosszam veletek az én pozitív gondolataimat.

Szeretek…

csokit és édességet enni minden mennyiségben
álmodozni
virágok illatát
horror filmeket
családomat, barátimat és barátomat
sorozatozni és filmezni
külföldön és belföldön utazni és új helyeket felfedezni
nevetni addig, amíg meg nem fájdul a hasam
fekete teát
 
télen a forró csokit, nyáron a jeges kávét
sokáig fent lenni (ha valaki társaságában, akkor beszélgetni)
vásárolni ruhát, cipőt, sminket és kajákat
(ha már itt vagyunk) enni, sokat
nutellát
olvasni
írni novellákat és regényeket (bár még az utóbbiból nincs sajnos befejezett)
édes illatú parfümöket
a rózsasínt, a feketét és a pasztellszíneket
álmodni
szerelmesnek lenni
nyáron sötétedés után kifeküdni egy pokrócra és csillagokat nézni
rózsákat
sétálni és elveszni egy nagyvárosban
lustálkodni
ijesztő dolgokat
fotózni és fotózkodni (annak ellenére is, hogy nem igazán vagyok fotogén)
nyáron fagyizni menni
finom illatú tusfürdőket és testápolókat
az őszt és a tavaszt
ha összejön az, amit terveztem
ha megbocsájtanak
a napsütés melegét érezni a bőrömön
nagyobb méretű pólókat és pulcsikat
állatokat és a természetet
 
sütni és főzni
télen meleg pokróccal takarózni, filmezni/olvasni és forró teát inni
tóparton vagy tengerparton sétálni mezítláb a homokban
koktélozni
új dolgokat megismerni
étterembe és kávézóba járni
ajándékozni
a kiskutyámat
ha nekem van igazam
várni csomagokra
romantikus sétákat napsütéses időben
elkezdeni egy új könyvet vagy sorozatot
biológiát
mikor kicsengetnek a suliban egy számomra unalmas óráról
amikor kibontok egy tábla csokoládét és megcsap a finom illata
kilakkozni a körmöm
veszekedés utáni békülést
az új könyv illatát
cicákat és puha állatokat simogatni
sakkozni és más logikai társasjátékokkal játszani
buszon utazva zenét hallgatni és kibámulva az ablakon elveszni a dalszövegben
víz alól felbukkanva friss levegőt beszívni a tüdőmbe
földön ülni
elterülni egy pihe-puha szőnyegen
Gamer-kedni
tetoválásokat
fülbevalókat
a 70’, 80’ és 90’-es éveket és az akkori divatot
benzin illatát
ha masszíroznak
nyári hűsítő zivatarokat
full fekete outfitbe öltözni
paradicsomot
gyümölcsturmixot
cipőket
 
erdőbe sétálni, kirándulni
hosszú, fárasztó nap után hazaérni és elterülni az ágyban
kigyógyulni egy betegségből
látni, hogy megvan a jutalma annak, amiért keményen dolgozok
gyorskaját (nagy hiba…)
meglepetéseket
koncerteken az első sorban tombolni
tűzijátékot
ingeket
teliholdat
ijesztő történeteket olvasni
varjakat és hollókat
tripla csokis magnum fagyit
halat enni
salátákat
régi fényképeket nézegetni és nosztalgiázni
testpermeteket
rágóval lufit fújni
nagy táskákat, amibe minden belefér
füstölők illatát
dicséretet
retro zenéket
telefon tokokat
hajamat
szemhéjtust és vele cicaszemet csinálni
új embereket megismerni
egy jó posztot írni a blogra
csajos napokat a barátnőimmel
régi történeteket hallgatni szüleimtől, nagyszüleimtől
pörgést
sötét kivilágított várost
 
 
Számomra ezek azok a dolgok, amiért érdemes élni. Neked mik azok? Esetleg van amiben közös hangra találtunk? További szép napot és hajrá, ha esetleg te is kedvet kaptál leírni ezt a 100 dolgot!
(képek forrása tumblr, kivéve az első, az saját)
 


 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése