menü

Főoldal

2018. március 17., szombat

from Wish #1



Halihó! Biztos sokan ismeritek a Wish-t. Röviden; ez olyan, mint az Ebay vagy az AliExpress, csak tapasztalataim szerint egyszerűbb a használata. Le kell töltened az Android vagy Iphone telódra az app-ot, regisztrálni és már mehet is az online shopping. (Számítógépről is működik, ha neked az egyszerűbb.) Persze ennek is megvannak a hátrányai mivel előre utalással kell fizetni, sosem lehetsz 100%-ig biztos a termékben és sok idő mire meghozzák. Mégis én, ahogy letöltöttem és megkezdtem a rendelgetést, teljesen a rabjává váltam.
Ezért is gondoltam, hogy megosztom veletek, az ezzel kapcsolatos élményeimet, tapasztalataimat. Mivel elég sűrűn rendelgetek a Wish-ről, szerintem több ilyen poszt is lesz majd a közeljövőben. Na de kezdjünk is bele!

 
Telefontokok 
 
 
Tudni kell rólam, hogy imádom és gyűjtöm a tokokat, ezért is nekem a Wish egy Tok-Mennyország. Rengeteg félét lehet belőlük itt találni és nagyon alacsony áron vannak. Én körülbelül kéthavonta rendelek egy újat (+1 hónap mire kihozzák) így mindig van valami új. A legelső, amit rendeltem a halványrózsaszín. Kicsit snassz, de imádom ezt a színt. Utána jött a csillogós és a cicás ezek egyszerre érkeztek, velük is meg voltam elégedve. Viszont a rózsaszín csillogósnál a bemenetek nem tökéletesek így zenehallgatáshoz és töltéshez le kell szednem a tokot telóról. A vörös-fehér is nagy kedvencem, pici hibája hogy közelről nézve pixeles, de alig feltűnően. Mások észre sem vették ezt. A rózsás pár napja érkezett, imádom teljesen tökéletes. Talán még jobban, is mint a csillogós-rózsaszínt.

Pasztell rózsaszín 5/4 (hamar koszolódik)
Csillogós-rózsaszín 5/4 (bemenetek miatt)
Cicás 5/5
Vörös-fehér 5/4
Rózsás 5/5

Rúzs

 
Ezt a kis szépséget sok ideig nézegettem mire lett bátorságom megrendelni. Nagyon megtetszett a külseje és a különlegessége is. Ugyan is ez a vízálló rúzs, miután felkened, mutatja meg a színét és a rózsaszín különböző árnyalataiban kapható.
 
5/5


American Horror Story – Póló

 

Imádom ezt a sorozatot, elsőszámú kedvencek között van úgyhogy szerintem nem is kell részleteznem miért rendeltem meg. A minősége jó, nem az a gagyi nyomtatott mintás. Többször lett már mosva és még mindig szép állapotban van.

5/5


Cipő + necc zokni

 

Utoljára hagytam a két kedvencemet. A cipőt eléggé félve rendeltem a méret miatt, de végül teljesen jó lett a lábamra. Még a tavaszi jó idő előtt megérkezett így alig vártam, hogy kisüssön a nap és felvehessem. Mire ez eljött megérkezett a zokni is (kettő pár) így felvettem együtt a kettőt a kedvenc nacimmal.

Cipő 5/5
Zokni 5/4 (kicsit szűk)

Ti is szoktatok innen vagy ehhez hasonló oldalakról rendelni? Ha igen miket és milyen tapasztalattal vagytok róluk? Esetleg ajánlotok valamit? Írjátok meg nekem kommentbe!
További szép napot, kedves olvasóm!
 


 
 
 




 

6 megjegyzés:

  1. Szia! Annyit fűznék hozzá hogy ruhát nem rendelnék innen soha, mert ki tudja honnan jött, ki varrta és ilyen árak mellett mennyi fizetést kapott érte.. "unethical clothing" Én varrok, és tudom mennyi munka van benne. Nagyon sok etikus forrásból származó ruha éppen ezért nem olcsó, mert normális fizetést kapnak a dolgozók. Sokan ezzel nincsenek tisztában, vagy bele sem gondolnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ez volt az egyetlen ruha amit rendeltem, és azért mert épp le volt árazva. Nem is szeretek innen, csak egy ilyent innen jobb áron megkapok. És én is tudom mennyi munka van vele mivel anyukám is varrónőként dolgozott jó pár évig, és még mai napig foglalkozik vele csak már hobbi ként. Csak nem bűn azért ez, meg tényleg rendes ruhát nem rendelnék azért.

      Törlés
  2. Sziia! Nagyon tetszett az egész bejegyzés. Én is sokat vásárolok wishről, bár tokokat csak aliexpressről, mert a telefonomhoz ott van a legtöbb féle-fajta tok. Ruhát még nem rendeltem, de akarok és az a rúzs * - *

    Apró tanácsot adnék: a telefonod típusát is leírhatnád és természetesen, ha ruhát rendelsz azt, hogy mennyire megfelelő a te méretedhez. Tudod.. van, hogy S-est kell rendelni, még akkor is ha te XS-es vagy.
    Jajj és még valami, linkeld légyszi, hogy hol találhatóak ezek a cuccok >.< Engem nagyon érdekelnének. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szépen köszönöm! Köszönöm a tanácsokat, a jövőben figyelni fogok ezekre, pedig most is mikor posztolok sokszor átolvasom az egészet hogy jó legyen. :D
      A linkeket kikeresem és átküldöm őket email-ben ha úgy jó. :)

      Törlés
    2. Jajaj, nekem is el tudnád majd küldeni a linkeket? Nagyon köszönném :3

      Törlés
    3. Ha írsz egy elérhetőséget, persze! :)

      Törlés