menü

Főoldal

2018. július 20., péntek

Miről is blogolok? - Változások


Sziasztok! Egy kis közérdekű közleménnyel jövök nektek. Úgy érzem muszáj megosztanom veletek ezt a "nagy hírt"; végre megtaláltam azt a témát amiről szeretnék írni, amiről úgy érzem hogy kell hogy szóljon a blogom.

Talán a blogolásban a legnehezebb dolog - főleg a kezdetekben - megtalálni azt a témát amiről írni fogunk. Ez nekem is sokáig tartott, és több dologgal próbálkoztam. 
Legelején úgy indítottam a blogomat, hogy novelláim lesznek fent (közbe nekik egy külön blogot nyitottam), könyv és film kritikák. Viszont mikor ezeket írtam, nem éreztem igazán azt az érzést, hogy szeretem ezt csinálni. Kissé erőltetettnek gondoltam. Még most a napokban is próbálkoztam ezzel, bár a legutóbbi könyves bejegyzést szerettem írni, mivel azokról a könyvekről muszáj volt elétek tárnom a véleményemet. 
Ott volt a divat téma. Még az is nehéz volt életem során hogy rátaláljak a saját stílusomra, nem hogy erről írjak. Igazából, én se tudom hogy gondolhattam... (taps Redzsina)
Próbálkoztam listákkal, TAG-el és ilyesmikkel. Bár ezek még egészen jól mentek, szerintem, szóval lehet ezek maradnak a közel jövőben is.

Mindenkinek tanácsolom, hogy mielőtt belekezd egy blogba, üljön le és gyűjtse össze mi az ami érdekli. Ezután minden egyes ilyen témáról gondolja át mit tudna elmondani. Szerintem így hamar kiderülhet, mi az amiről tényleg szívesen beszélünk. Nem mintha én nem gondolkodtam volna legalább egy hónapot a blog elindítása előtt. 
Viszont az se baj, ha elején kacifántos egy blog, hiszen bele kell jönnünk a blogolásba, nem lehet mindenki egyből profi benne. Minél többet csináljuk annál jobban meglátjuk, hogy megy nekünk. 

Egyszóval, most hogy rám jött ez "írjuk le ami bennünk van" dolog, megosztom veletek mire is jutottam. 
A blogom, szinte teljesen át fog kanyarodni személyes témába. Mi ébresztett rá arra, hogy ez a nekem való téma? Egy másik blog. Olvasgattam a lányka bejegyzéseit, és közbe rájöttem hogy én is ilyeneket szeretnék írni. Persze, most egyből azt gondolhatjátok, másolni akarom DE nem. Nem erről van szó. Egyszerűen csak ráébresztett arra, amit én is szeretnék csinálni, ami nekem is tetszik. Ezért nagyon hálás is vagyok neki!
Szóval ilyesmi témában fogok írogatni, utazásról, élményeimről, véleményeimről és ezekhez hasonló dolgokról. Remélem tetszeni fog nektek és köszönöm, hogy olvassátok a blogomat!

Nektek is nehéz volt megtalálni a saját témátokat? Hogy érzitek, még keresitek vagy mér megvan?

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Feliratkoztam! Örülök, hogy megtaláltad a témádat! :) Lehet az én egóm nagy, de nem az én blogom volt, amiről a bejegyzésben írtál? Mert tudom, hogy fel vagy iratkozva :) Ha igen, akkor nagyon örülök!
    Sok sikert neked a továbbiakban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem, viszont a te blogodat is szeretem, pont ezért mert személyes témárol irsz ami szerintem egyik legjobb választás. :) Jókat írsz, csak így tovább!
      Neked is további sok sikert! :)

      Törlés
  2. Szia! Nagyon örülök hogy ilyen témában fogsz írni. Én is ilyen témában mozgok, és az ilyen témájú blogokat is szeretem olvasni. Kíváncsian várom a bejegyzéseidet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök hogy olvasod a blogomat és tetszik az ötlet. Köszönöm! :)

      Törlés
  3. Szia! Facebookon keresztül találtam rá az oldaladra és erre a bejegyzésre. Áttudom érezni a helyzeted nekem is pontosan egy ilyen megvilágosodásban volt részem pár hónapja és tudom, hogy nagyon jo érzés mikor végre rájössz miről is akarsz írni nem csak azt érzed, hogy írni akarsz. Én is személyesebb témában posztolok azóta. Feliratkoztam és kíváncsian várom az új bejegyzéseket:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen nagyon fontos mérföldkő ez a bloggerek világában és örülők, hogy te is megtaláltad a témádat! :) Ránéztem a blogodra, elolvastam a bemutatkozást és nagyon tetszett! Jó ez a személyes téma :) Csak így tovább! :) Én is feliratkoztam :)

      Törlés
  4. Buu!
    Velem is volt már olyan, hogy félúton elvesztem a témák rengetegében, de mostanában úgy vagyok vele, hogy szívesebben olvasom a mások blogjait... minthogy a sajátomra felnézzek és produkáljak valamit. :D Rengeteg ihletet lehet kapni másoktól és ha a saját stílusodban viszed tovább az ötletet, akkor a legkevésbé sem fog másolásnak hatni.
    Sok sikert a bloghoz és emellett élvezd a nyarat amíg tart :)

    Ölel Crystal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, személyes dolgokat/élményeket nehéz másolni. :D Remélem jól fog elsülni ez az ötlet. Köszönöm, és azért neked is, szerintem jó a blogod ne hanyagold el. :) Viszont élvezd a nyarat! :) Puszi!

      Törlés
  5. Örülök, hogy megtaláltad a témát, amiben írni szeretnél. :) Sok sikert hozzá!^^ A személyes témájú blogokat sokan kedvelik - ahogy én is.
    Egyébként érdekes arról olvasni, hogy mások megtalálják, hogy miről szeretnének írni, mert esetemben ez sosem volt döntés... 9 év alatt a részemmé vált a blogolás, és csak úgy írok kedvem szerint. :)

    Várom az új bejegyzéseket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Sokkal jobb ilyen dolgokat írni, megosztani tapasztalatainkat másokkal. Remélem jól fog menni, és hamarosan jövök egy bemutatkozó bejegyzéssel, mert rájöttem ilyen még nem volt a blogomon és ideje pótolni! :D

      Törlés