menü

Főoldal

2018. július 16., hétfő

Book a Sloth Club - július | UNBOXING


Sziasztok! Pénteken hozta a postás egy óriási csomagban a második Book a Sloth Club könyvboxomat! Alig vártam, hogy végre hazaérjek meloból és kibonthassam. Az e havi téma a "Városnézés Londonban" volt. Ez a téma már azét is megfogott, mert imádom Londont, szerintem csodaszép hely, egyszer volt is lehetőségem ellátogatni ide és azóta is visszavágyok. 
Mikor hazaértem, izgatottan bontogattam ki a gondosan becsomagolt boxomat, és boldogan fedeztem fel mi rejlik a sötétlila csomagolópapír alatt.
Mivel a következőekben bemutatom a csomag tartalmát, SPOILER veszélyt tartalmazhat azok számára akik még nem kapták meg a csomagot!

Ahogy kinyitottam a dobozt, nagyon kellemes illat csapott meg, és érdeklődve kutattam, vajon honnan jöhet. Ez két helyről is származott.

Abszol-út fürdősó - Yamuna, gránátalmás
Sose próbáltam még fürdősót kád hiányába, de úgy érzem ezt most muszáj lesz, így intézkednem kell hogy letesztelhessem milyen érzés is egy ilyen illatú forró vízbe sziesztázni. Kellemes édes illata van a gránátalmának, és a Harry Potter-es téma is tetszett.


221 B Baker Street gyertya - Earl Grey illat, fa kanóccal 
A csomag egyik legjobb és legillatosabb darabja ez a különleges gyertya. Szeretem a fekete teát, így tetszett az illat is ami bár inkább édeskésebb. Kíváncsi leszek milyen lesz majd meggyújtva, amit egy különleges alkalomra tervezek- (Bár még én se tudom mi lesz ez a különleges alkalom.


Buckingham-palota tea - Teaker, Earl Grey
Végül még több tea! Imádom a teákat, főleg a fekete teát, így ennek különösképpen örültem. Alig várom hogy ezt is megízlelhessem, biztos vagyok benne hogy nagyon finom lesz! A csomagolása is szép, tetszik a kép ami rajta van.


Twirl Bites - Cadbury (táblás csoki)
Már volt szerencsém ehhez a csokihoz, és nagyon ízlett, úgyhogy most boldogan vettem ki a dobozból ezt a tábla édességhormont. Sima tejcsoki ízű, és óriási. Egy csokifüggőnek pedig különösen jó ajándék. (Erősen célozva magamra)


Telefonfülke könyvtámasz
Ilyet még sosem használtam, még nem is gondoltam rá, ezért is örültem neki hogy egy ilyen is volt a boxban. Szeretek új dolgokat kipróbálni és úgy érzem jól fog mutatni a könyvespolcomon.


Sarra Manning - Londonban bármi megtörténhet
Nagyon szép borítója van a könyvnek, igazi romantikus regénynek ígérkezik, amiket mostanában egészen megkedveltem. Kinyitottam az elején és egy lista volt benne amitől még jobban kedvet kaptam az olvasásához.

Fülszöveg:
A tizenhét éves Sunny kapcsolata elég furcsán ér véget: kap egy képet a mobiljára, amin a barátja egy másik lánnyal csókolózik. Más ilyenkor talán összeomlana, de Sunny más megoldást választ. Ami ezután következik, az egy tizenkét órás őrült hajsza robogóval London körül, ami este 8-kor indul a Crystal Palace-nél (olyan messze a civilizációtól, hogy még a metró sem jár arra), át Camdenen, Shoreditch-en, a Sohón, Kensigtonon, Notting Hillen… és reggel 8-kor ér véget az Alexandra-palotánál.



Összegezve ez a könyvesbox jobban tetszett, mint az előző. Ebbe több olyan dolog volt, amit kedvelek, kezdve a teától a csokiig és még sokkal hasznosabb holmik is. A következő csomagot spórolás miatt nem tudtam megrendelni, de talán majd a szeptemberivel nagyobb szerencsém lesz! Viszont továbbra is csak ajánlani tudom nektek a Book a Sloth Club csomagjait!

Te megrendelted ezt a csomagot? Ha igen hogy tetszett? Készen álltok ti is egy izgalmas londoni kalandra?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése