menü

Főoldal

2018. április 6., péntek

with simple roses | OUTFIT

 
Sziasztok! Ismét egy új dologba vágtam bele; megosztom veletek a kedvenc, jól összeállított outfit-jeimet. Kicsit nehezen vettem rá magam erre a dologra, félve a negatív kommentektől, mert mi van, ha nincs érzékem a divathoz? Viszont szerintem a stílus nem csak divatérzék kérdése. Nekem sok időbe telt még megtaláltam a saját stílusomat, de most már igazán jól érzem magam a bőrömben és a ruháimban is! Ezért gondoltam, lesz, ami lesz, írok egy ilyen posztot!
 
 
Egyik kedvenc ruhadarabom, ez a skinny fekete naci amit szinte bármihez fel tudok veni. Lehet az egy hétköznpi vagy akár elegáns szett.
 
 
 
Mivel sokszor szeretek akcióban vásárolni, ezért erre  rózsás felsőre is sokat vadásztam, mire leárazták és sikerült egész jó áron hozzájutnom. Kissé elegáns a felső ezért nem akartam suliba felvenni, és miután bekerült a ruhatáramba nem nagyon volt olyan alkalom ahol tudtam volna viselni. Eltelt körülbelül egy hét mire felavathattam ezt a szépséget és ezután még jobban beleszerettem! Kényelmes, laza és tökéletes a tavaszi időhöz.
 
 
A barna cipőmet még régebben szereztem be és az egyik legjobb Deichmann-os cipőm, ami egész jól tartja az állapotát. Én nekem valamiért mániám hamar szétszedni azokat a cipőket! Ő is leginkább az elegáns darabokhoz megy, de egy egyszerűbb szetthez is fel szoktam venni. Főképpen sötétkék színű farmerhez és ehhez a fekete nadrághoz hordom.


A barna kabátka anyukámé volt, párszor kölcsön adta végül annyira megkedveltem véglegesen megkaptam tőle. Őt is sok mindenhez fel tudom venni és a hidegebb napokra főleg előnyös mivel hosszú és meleg is.

felső: New Yorker | nadrág: Tally Weil | cipő: Deichmann | hajgumi/karkötő (telefonzsinóros): H&M
A képek minőségén még javítanom kell de remélem tetszett nektek az első ilyen posztom! Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése