menü

Főoldal

2018. április 15., vasárnap

Glamour napok 2018 tavasz



Sziasztok! Ezen a héten voltak a Glamour napok, ami az egyik legvártabb shoppingolos esemény az évben. Rengeteg jó kupont találgattunk idén is az újságokban, divat, szépségápolás vagy háztartási cikkek témájában.
Idén sajnos én nem engedhettem el magamat, szinte csak azt szereztem be ami tényleg fontos volt és kellett, viszont azok közül is olyanokat amiket imádok és nagyon jól beváltak.

Virágos naci New Yorker-ből


Mikor először bementem az üzletbe nem ez a nadrág volt a célom, viszont megláttam és valami megtetszett benne. Még sosem volt ilyesmi stílusú nacim, de gondoltam most felpróbálom. Arra számítottam, hogy bénán és nevetségesen fog rajtam állni, de ahogy felvettem egyből beleszerettem és nem akartam levenni. Képet sajnos hogy hogyan áll rajtam, még nem hoztam, de szerintem lesz róla egy outfittes posztom!

Hajlakk - taft


Nem olyan sűrűn használom mint a hajhabomat, de néha vasalás után be szoktam fele fújni a hajam, göndörítős után pedig pláne! A taft-os termékek az egyik kedvenc márkám, és nálam mindig beváltak, viszont nem egy olcsó termék így teljesen jól jött a 30% kupon hozzá.

Adidas dezodor


Rengeteg márkájú dezodort kipróbáltam már, de nekem az Adidas – a Garnier-es után – a legjobban bevált. Volt, amelyik csak pár óráig tartott ki, aztán jöttek a kellemetlenségek. Ez egy új fajtája, aminek nagyon kellemes illata van és 72 órás.

Katy Perry’s – Mad Love



Már régóta kiszemeltem ezt az illatot magamnak, pont olyan amilyet szeretek, édes. Az Avonnak van még egy ehhez hasonló illata, amit már sajna nem látok az újságban, de még van egy fél üvegnyi viszont most Katy Perry terméke lehet átveszi a helyét a ranglistán. A parfümöt akartam megvenni, de mire a Rossmannba értem sajna már elfogyott így csak ezt a permetet tudtam beszerezni, de ez is igazán tartós.

Ti kihasználtátok ezeket a napokat? Miket szereztetek be?
Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése