menü

Főoldal

2018. április 2., hétfő

Hello April! | Bullet Journal #2

Boldog nyuszit és kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek!

Kinek hogy teltek a húsvéti ünnepek? Gondolom sokan voltatok el családdal, rokonoknál és biztos nektek is sok locsolótok volt!
Mi nálunk, évek óta megvan, a rend jövünk, megyünk rokonokhoz és hozza a nyuszi az ajándékot. Persze az utóbbi részét leginkább a húgaim élvezik, mikor csinálnak fészket ahova másnap reggelre ott lesz az ajándék.

Április kezdetével már csak egy hónap van az érettségiig és az idő csak rohan. Nem érzem olyan vészesnek a helyzetet mivel egész évben tanultam, de azért kicsit kezdek félni, főleg a matektól. Bár szerintem a többségünknek, ez a tantárgy jelenti a legnagyobb félelmet.
Így sajnos biztosan kevesebb időm lesz blogolni is, de remélhetőleg meg fogja érni a sok tanulásba fektetett idő.
Most egy kicsit szűkebbre fogtam a BuJo-m pingálását, és igyekeztem egyszerűsíteni, viszont talán kicsit kreatívabbra sikeredett.
Egy kicsit újítottam, és született egy új oldalam a "Mood tracker" amit már most nagyon imádok! Az egész színesebb és rendezettebb lett min az előző, a márciusi oldalak.  
A napokra is kicsit több oldalt szántam és egyszerűbben kreáltam meg őket, matricákkal.
Viszont összességében valóban jobban tetszik mint az előző havi, és látom rajta a fejlődésemet még idő hiányában is! 

Hát ennyi lett volna az áprilisi köszöntőm, hamarosan jövök a márciusi kedvenceimmel!
Puszi nektek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése