menü

Főoldal

2018. október 15., hétfő

Glamour napok | 2018 ősz (HAUL)



Halihó! A múlt héten voltak a Glamour napok és én ezt vasárnap ki is használtam. A közelünkben lévő plázába mentem el vásárolni. Olyan nagy bevásárlást nem tettem, de azért sikerült beszereznem pár igen hasznos holmit. Utolsó nap is mentem, sajnos az időmből így jött ki, de legalább eljutottam és volt egy napom, hogy körbenézzek.



Az első utam a DM-be vezetett, a kedvenc drogériámba. Már egy ideje tervezgettem, hogy befestem a hajamat. Eddig csak fodrászhoz jártam, mert ott mertem befestetni, mivel egy igen megbízható fodrászom van, aki eddig nem okozott csalódást. Most viszont elhatároztam, veszek hajfestéket és befestetem barátnőmmel a koliba. Sokat vacilláltam milyen szín legyen, végül ez a szőke Syoss-os festék mellett döntöttem.
A blend-a-med-es fogkrémből nem volt túl nagy választék, mivel utolsó nap mentem és már kifosztották a polcokat. Viszont így is egy jobb minőségűhöz jutottam. Szeretem az ilyen fogfehérítős fogkrémeket, mivel hatásosak és az ízük is jók.
Az Adidas-os dezodorok az egyik kedvenceim. Nagyon jól beváltak eddig, és kellemes illatuk, ízük is van. Ez a rózsaszín színű a kedvencem belőle.


Két darab micellás víz (egyik anyukámnak másik nekem). A Garnier-es micellás víz több bőrtípusra van, ezért is előnyösebb, a Nivea-s micellás víz pedig érzékeny bőrre. Az utóbbi az enyém mivel mostanság eléggé hamar kiszárad a bőröm, és ez szerintem az előző sminklemosómtól. Viszont ezt már kipróbáltam, és nagyon kíméletes volt eddig a bőrömmel.



(Szegény lemaradt a képekről, így nem a legjobb minőségű készült róla, egy vágással sikerült megoldanom…) Tusfürdőből ezt a finom dinnyés illatú Fa-t találtam. Mindenképpen ilyen márkájút szerettem volna, viszont elég nagy volt a választék, így vagy háromszor végigszagoltam mindet. Végül barátom a kezembe nyomta ezt, hogy ez tökéletes lesz, csak mennyünk már, és valóban jó választás volt!



Ezt a két tisztítószert a koliba vettem, mivel mi magunk takarítunk. A Dettol-os különösen előnyös, mivel a baktériumok ellen irányul, ez pedig ebben az időbe nagyon hasznos. Így is sok mindenki meg van fázva, ezzel pedig jól lehet fertőtleníteni.
A Cif univerzális tisztítószert pedig tudom bárhol használni, fürdőbe és konyhába is.


Mind a kettő rózsaszín csodát a Tally Weil-be vettem. Mamusz mindenképpen kellett, de azt nem gondoltam, hogy pont itt fogok találni és ilyen tökéleteset. Ahogy kiszúrtam leguggoltam hozzá, kezeimbe fogtam és beleszerettem. Hihetetlen puha, és nagyon kényelmes. Muszáj volt elhoznom. A pulcsi is ilyen eset volt. Megláttam elvettem a helyéről kihajtogattam és már próba előtt eldöntöttem, hogy kell. Persze, azért belebújtam mégis hogyan áll, de nem kellett sokat ezután se gondolkodni rajta.

Ez volt az én rövidke listám, miket vettem a Glamour napokon. Ti is voltatok? Nektek hogy sikerült a bevásárlás? Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése