menü

Főoldal

2018. október 26., péntek

Tervek blogra + bővítés




Halihó! A suli miatt igen kevés időm van a blogra és így kevésbé is vagyok aktív. Viszont elterveztem kicsit rendszerezem a blogot és aktivizálom magam. Erre pedig pár jó módszert találtam ki, hogy ha nincs, sok időm hogyan posztoljak tartalmas bejegyzéseket öt perc alatt.
Szeretnék heti legalább egy bejegyzést, de még jobb lenne, ha kettő is sikerülne. Mivel bővítem a blogomat – majd lejjebb találjátok, hogy mivel – ezért több téma lesz, így több bejegyzést tudok írni. Eddig azért nem írtam ezekről a témákról, mert nem éreztem azt, hogy érdekelne másokat, de rájöttem ez nem így van, egyszerűen csak még be kell indulnia a blogomnak. Viszont most megpróbálom, huzamosabb ideig és majd meglátjuk mi lesz.

A módszerek, amiket kitaláltam nagyon egyszerűek és időigényesek is.
1.              Előre megírt bejegyzések
Ez talán a legjobb módszer arra, hogy mindig aktív legyen a blog. Mivel hétvégén több időm van írni, nagy valószínűséggel akkor fogom előre megalkotni a posztokat. Vagy esetleg hétköznap, ha úgy esik, igyekszek több bejegyzést megírni egyszerre.
2.              Jegyzetelés telefonba
Bárhol, bármikor. Ez azért hasznos, mert tényleg bármelyik unalmas percben tudom művelni, mivel a telefonom – a laptopommal ellentétben – mindig velem van. Így akár vonatozás közben, buszra várva vagy éppen lyukas órán is ha megjön az ihlet, gyorsan le is jegyezhetem. (Ennek a bejegyzésnek az eleje is így született)
3.              Vázlatpontok
Ha eszembe jut egy téma, azon belül egy pont hamar készítek egy vázlatot amit utána csak ki kell dolgozni. Így amikor leülök, hogy megírjak egy bejegyzést akkor a vázlatpontok alapján dolgozom ki és nem kell azon agyalnom, hogy vajon mi legyen az ötödik pont.

Mivel fogom bővíteni a blogomat?
Ez a bővítés viszonylag több dolgot fog tartalmazni, és én is várom már, hogy írjak ezekről. Elég nagy vállalkozás ez így suli időben, de remélem, hogy a saját tanácsaimat megfogadva menni fog és igazán aktív, tartalmas blogom lesz.

Személyes – Iskola


Szeretnék kicsit többet írni a suliról, vagyis az egyetemről. Személyes tapasztalatokról, ebbe beletartozik majd a kollégium is.

Könyv/Film



Régebben is próbálkoztam ezzel, de annyira nem éreztem igazán jónak. Viszont most újra fogom próbálni és jobban fogok figyelni arra, hogyan is írjak véleményt egy adott könyvről vagy filmről. Ez saját magam fejlesztésére is jó lehet, hogy meg tanuljak kritikát írni. Bár ezekbe a bejegyzésekbe nem is annyira kritikára gondoltam, inkább csak egy rövid összefoglalóra mit is láttam/olvastam a hónapban vagy az évszakban.

Gasztro


Szeretek sütni-főzni, enni-inni és új dolgokat kipróbálni. Talán ennyi elég is ahhoz, hogy megszülessen ez a bejegyzés. Itt fogok megjelentetni recepteket, amiket kipróbáltam, mik voltak az ezekkel kapcsolatos élmények, mennyire jött be. Hasonló módon lesz az is, ha étterembe járok vagy esetleg gyors étterembe és kipróbálok valami érdekes ennivalót, megosztom veletek milyen volt.

Életmód – divat, szépségápolás


Nem értek a divathoz, nem öltözködök a szerint. Akkor mit is keres itt ez a menüpont? Igazság szerint ide ruhás HAUL-okat terveztem besorolni, esetleg outfit-es, képeket. Amikből ritka lesz, mivel kevésbé vagyok fotogén, mint amennyire fényképezkedni szeretek. Mégis úgy érzem, kell egy ilyen pont, mert miért ne?
A szépségápolás inkább lesz aktív, mivel ide termékeket fogok kitenni, amiket kipróbáltam, krémek, arcmaszkok és sminkek.

Alkotói rész – blog, írás


Mert azért mégis csak kellett egy ilyen rész. Bár a novelláimnak van egy külön blogja (amit szintén aktivizálni kell, köhömm), ide is tettem egy ilyet. Itt a blogolásról fogok elkülöníteni dolgokat és az írásról.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése