menü

Főoldal

2018. augusztus 8., szerda

Filmek, amiket utáltam



Halihó!
Ebben a bejegyzésben erősen a múlt időn van a hangsúly. Több filmmel is voltam úgy, hogy egy percet sem láttam belőlük, csak hallottam róluk vagy mások mesélték milyen és én úgy döntöttem nem szeretem, esetleg egyenesen utálom őket. Igen, jogtalan előítélkezés.  (Hál’ istennek csak a filmekkel vagyok így).
Végül az ilyen filmek úgy kerültek mégis megnézésre, hogy valaki szinte rá kényszerített. Persze ehhez, hosszas és kitartó erőlködés kellett sokszor, mert én nagyon makacs voltam és állítottam én NEM szeretem ezt a filmet. Egy-két olyan eset is volt, amikor én döntöttem úgy, hogy megnézem.


Alkonyat


Ha jól emlékszem ez volt az első film az „utált filmek” listájáról, amit megnéztem. Ez pont olyan volt, amit magamtól döntöttem el hogy talán mégis látnom kellene. Emlékszem még általános suliba mesélt róla egy barátnőm és nagyon nem volt szimpatikus. Sem a vámpírokról beállított kép sem a történet. Túl nyálasnak és romantikusnak tartottam egy vámpíros filmhez. Mondjuk ezzel a mai napig így vagyok, csak már nem utálom a filmet, még tetszett is mikor megnéztem. Sokkal rosszabbra számítottam. A Hajnalhasadást még könyvben is elolvastam annyira érdekelt a folytatás. (A film első felét még egy nyert páros jeggyel néztem meg moziba, az apukámmal. Így szerették meg a szüleim is az alkonyatot.)
Persze azt még mindig állítom, hogy túl sok benne nekem a romantika egy vámpíros filmhez, és vannak sokkal jobb vámpírok is, mint a Vámpírnaplók Damon-ja például. (Team Damon <3) Az említett sorozat világa is jobban tetszik, örök kedvenc sorozat lesz.

Gyűrűk Ura / oHHHobbit


Hogy én ezt mennyire utáltam és, hogy én ezt most mennyire szeretem! Soha nem lettem volna hajlandó magamtól megnézni se a Gyűrűk Urát se a Hobbitot. Egyszer pedig még gimibe egyik órán, - talán infón – pedig vihettünk filmet és egy Hobbit részt hoztak. Még ott is megmakacsoltam magam és mással foglalatoskodtam, ahelyett, hogy néztem volna.
Végül egy régi nagyon jó barátom vett rá, hogy nézzem meg, mert annyira jó. Sokat áradozott róla nekem, és rávett, hogy nézzem.
Történeti időrendben kezdtem el őket nézni vagyok a Hobbittal. Már ennek a világa nagyon megfogott és a karakterek is. Így a Gyűrűk Ura is rettenetesen tetszett. Így lettek mai napig a kedvenc filmjeim. Remélem a könyvek olvasására is hamarosan sort tudok majd keríteni.

Star Wars


Talán ezt még a Gyűrűk Uránál is jobban utáltam. Minden módon visszautasítottam. Több ember is próbált rávenni, hogy nézzem meg, de csak egy valakinek sikerült eredményt is elérnie, a barátomnak. Persze ő is hosszas nyaggatás után.
Mikor elkezdtük még akkor is rossz szájízzel ültem le elé, de be kell vallanom rosszabbra számítottam. Azt hittem halálra fogom unni magam rajta, és borzalmas lesz, viszont azt kell hogy mondjam kifejezetten tetszett.
Nem láttam még az összes Star Wars filmet, még csak elkezdtük filmbeli időrendi sorrendben.

Harry Potter


Nem azt tudom rá mondani, hogy utáltam, szimplán csak nem szerettem. Sose volt kedvem hozzá, nem vonzott különösebben.
Körülbelül egy éve kitaláltam megnézem az összes részt sorban, és így megértettem a történetet, a világot és minden mást. Azt is miért ilyen népszerű és elhíresült filmsorozat. Nagyon tetszett még talán kedvencek közé is sorolhatom.

+1

High School Musical


Már csak a vicc kedvéért is hozzáteszem. Ez a film – természetesen – kisebb koromra vonatkozik. Ekkoriban is volt pár olyan film vagy sorozat amit nem igazán kedveltem. Eleinte még a Hannah Montanat se voltam hajlandó megnézni.
Egyszer anyukám egyik ismerősével meg neki is a kisgyerekével mentünk el moziba High School Musical harmadik részére. Én erősen tiltakoztam ez ellen, de hát anya meggyőzött, hogy biztos jó lesz. Végül milyen igaza lett.
Mivel tetszett a harmadik része így úgy döntöttem megnézem az elsőtől őket. Szerencsémre adták is a Disney csatornán. Ezután akármikor adták én szorgosan leültem és néztem. Egyik karácsonyra még filmes karaoke készletet és pc játékot is kértem. Teljesen függővé váltam. Mára természetesen ezt már kinőttem.

Ti is voltatok mér ilyen helyzetbe? Van esetleg olyan film amit még nem láttatok, de nem is akarjátok?
Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése