menü

Főoldal

2018. május 30., szerda

Nyári olvasmánylista | 2018


Sziasztok! Elkészült az én kis olvasmánylistám a nyárra. GinnEase  blogon láttam ezt a kihívást és gondoltam én is beszállok, viszont nekem még csak 30 + 1 könyvet sikerült összegyűjtenem, de persze ez folyamatosan frissülhet!
Az első két könyv már a polcomon is van, a többit pedig majd szép sorban beszerzem (lehet egy új könyvespolcra is szükségem lesz). Mostanság leginkább a krimik kezdtek el érdekelni, de azért fantasy-ból is bőven van a listán könyvecske. Remélem sikerül majd mindent elolvasnom, vagy még többet is.

1. Radhika Sanghani - Csaj a köbön (Virgin 2.)
2. Rachel Vincent - Halott lelkek (Sikoltók 5.)
3. Nick Cutter – A szekta
4. Sue Monk Kidd – A méhek titkos élete
5. Mindy McGinnis – Egyetlen kortyot sem
6. J.R.R. Tolkien – A hobbit
7. J.R.R. Tolkien – A gyűrűszövetsége
8. J.R.R. Tolkien – A két torony
9. J.R.R. Tolkien – A király visszatér
10. Howard Phillips Lovecraft – Összes műve 1.
11. Howard Phillips Lovecraft – Összes műve 2.
12. Howard Phillips Lovecraft – Összes műve 3.
13. John Cure – Rekviem egy halott lányért
14. Holly Madison – Lenn a nyúl üregében
15. Patrick Ness – Válasz és kérdés (Chaos walking 2.)
16. Patrick Ness – Háború a békéért (Chaos walking 3.)
17. Bencze Blanka – Pulcsiban alszom
18. Cassandra Clare – Éjfél kisasszony (Gonosz fortélyok 1.)
19. Cassandra Clare – Árnyak Ura (Gonosz fortélyok 2.)
20. David John – Hyeonsoe Lee – Szökésem Észak-Koreából
21. M.J. Arlidge – Ecc, pecc (Helen Grace 1.)
22. Agatha Christie – Gyilkosság az Orient expresszen
23. Victoria Aveyard – Vörös királynő (Vörös királynő 1.)
24. Victoria Aveyard – Üvegkard (Vörös királynő 2.)
25. Victoria Aveyard – A király ketrece (Vörös királynő 3.)
26. Danielle Paige – Dorothynak meg kell halnia (Dorothynak meg kell halnia 1.)
27. Danielle Paige – A gonosz ébredése  (Dorothynak meg kell halnia 2.)
28. Danielle Paige – A sárga téglás háború (Dorothynak meg kell halnia 3.)
29. Róbert Katalin – Szelídítsd meg!
30. Ransom Riggs – Üresek városa (Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei 2.)
     + 1 Ransom Riggs – Lelkek könyvtára (Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei 3.)

Esetleg van olyan könyv amit még figyelmembe ajánlanátok és mindenképp el kéne olvasnom? Nyugodtan írjátok meg nekem! :) Puszi!


2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Először is nagyon szépen köszönöm az említést! :o <3
    Nagyon tetszenek a könyvek, amiket felírtál, a Csaj a köbönt és a Vörös királynő sorozatot olvastam már én is. Nagyon kíváncsi leszek, hogy fog alakulni ez a kihívás, szurkolok neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szívesen!:) Remélem sikerül teljesítenem és köszönöm!:) Én is szurkolok neked! :)

      Törlés