menü

Főoldal

2018. június 8., péntek

Nyári bakancslista | 2018



Sziasztok! Mostanában elég ritkán posztolok, és ennek az egyetlen oka, hogy még mindig javában tart az érettségi időszak, de már „csak” a szóbelik vannak hátra. Azért igyekszek a szabadidőmben a blogomra is szánni egy kis időt.
Úgy döntötten idén írok egy kis bakancslistát, hogy mit szeretnék csinálni a nyáron. Mivel most érettségizek ezért körülbelül, csak két hónapom lesz, ami alatt teljesíthetem ezeket a dolgokat. Viszont ez is rengeteg idő, és remélem, hogy egy tartalmas nyárnak nézek elébe!

1.        Állatkertek
Mindig is imádtam az állatokat, és imádok állatkertekbe járni. Hiába voltam már százszor az egyikbe, újra visszavágyom. Számomra ez nem egy olyan dolog, ami unalmassá válhat, mivel az állatok mindig tudnak újat mutatni. Ahány állat annyi személyiség és én sosem fogom megunni őket.
Elsősorban a budapesti állatkertbe látogatnék el ahol három éve voltam utoljára egy osztálykirándulás alkalmával. A győri állatkertben nem olyan rég voltam, de szívesen visszamennék. Nem túl nagy, de valamiért megfogott. A budakeszi vadasparkba már rengetegszer voltam, főleg a szüleimmel. Nagyon szép helyen van az erdőben, kirándulásnak teljesen megfelelő. Most nemrég lett meg megújított dínó parkos része, amit még nem láttam, és kíváncsi vagyok rá. A veszprémi állatkertben viszont még nem voltam, de azt mondják nagyon szép és sokat lehet menni benne, mivel úgymond szét vannak „szórva” az állatok, vagyis nagy területen fekszik el.



       2.     Kirándulás erdőben
Szerencsére nagyon szép környéken lakunk és rengeteg erdő terül el körülöttünk, ahogy kilépek a házból már neki is vághatok egy erdei túrának. A nyáron szeretném minél jobban kihasználni ezt a lehetőséget és annyit túrázni amennyit csak bírok! Szerintem nagyon izgalmas újabb és újabb helyeket felfedezni az erdőben.
Nem csak a mi lakóhelyünkön terveztem ezeket, de szívesen mennék más fele is erdőkben, esetleg egy nyaralás alkalmával.

       3.     Balaton
Visszatekintve nem nagyon telt el úgy év, hogy legalább egyszer ne jártam volna a magyar tengernél. Mivel ritkán jutok le így egészen megmaradt bennem a Balaton varázsa, az érzés mikor megyünk le és azon versenyzünk ki látja meg előbb a legnagyobb tavunkat. Vagy amikor kiszállok a járműből és teleszívom a tüdőmet a friss balatoni levegővel. Egy teljesen más világ és egy csodálatos életérzés számomra leutazni a Balatonhoz, így remélem ezt a pontot is teljesítem idén nyáron.

      4.     Elolvasni legalább 30 könyvet
Lehet, kicsit magasra tettem a mércét mivel nem arról vagyok híres, hogy olyan, hű de sok szabadidőm lenne. Mégis beneveztem a magam a kihívásra – mint az előző bejegyzésembe is láthatjátok – és elterveztem idén kiolvasok 30 könyvet.

      5.     Budapest
Szeretem a nagyvárost és szeretnék minél többször eljutni oda. Nem lenne rossz végre feljutni a Citadellához, ahol még egyszer se voltam, pedig nincs olyan messze tőlünk a főváros. Rengeteg érdekes kiállítás is lesz a nyáron ahová jó lenne eljutni. Önmagában már csak elveszni a nagyvárosban is egy izgalmas dolognak hangzik!

       6.     Sorozatokat nézni
Most hogy befejeztem a Vámpírnaplókat, ideje lenne egy új sorozat után néznem, vagy előbb még befejezni a többit amit elkezdtem, ilyen például az Odaát, Walking Dead, Sötét árvák (Orphan Black), Zöld íjjász, Shannara vagy a Shadowhunters. Szóval van bőven a listán mit nézni. Viszont érzem nem fogok tudni ellenállni az érzésnek és úgyis bele fogok kezdeni még egy pár új sorozatba.

      7.     Megcsinálni a jogsimat
Fél úton vagyok vele, de egy kicsit nehézkesen haladok azzal, hogy végre megkaparintsam a jogsimat. Ennek pedig az oka a suli és az érettségi. A kresszvizsgán sikerült elsőre átmennem, utána viszont kicsit sokat kellett várni mire elkezdhettem a vezetést. Sajnos ennek a kezdete pedig a vizsgákba esett bele, így nem túl sokat tudtam vele haladni. Viszont amint lemegy ez az egészen, keményen ráállok és remélem mi’ hamarabb le tudom vezetni az órákat és sikerülni fog a vizsga. Ezután már csak egy kocsit kell vennem, amire már egy ideje szorgosan gyűjtők és végre sokkal szabadabban mozoghatok mindenféle menetrendtől függetlenül!
Nem sikerült olyan hosszúra, de szerintem ennyi is bőven elég. Ezek közé pedig biztos vagyok benne rengeteg spontán dolog fog becsúszna, amik pedig igazából a legjobb dolgok, mivel váratlanul jönnek!

Ti nektek is van már bakancslistátok a nyárra? Mivel fogjátok tölteni a szabadidőtöket?
Mindenkinek tartalmas, eseményekben gazdag és szép nyarat kívánok! Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése