menü

Főoldal

2018. május 15., kedd

Helyek, ahová el szeretnék jutni az életem során



Sziasztok! Biztosan nektek is van, egy olyan listátok (legyen írásban vagy fejben) országokról vagy városokról ahová el szeretnétek menni az életetek során. Nos, nekem is van egy ilyen listám.
Nagyon szeretek utazni és egyik nagy célom, hogy eljussak minél több helyre az életem során. Legyen az külföld vagy belföld. Itt Magyarországon is rengeteg hely van, ahová szívesen elmennék, vagy esetleg újra visszamennék. Ezeknek a bejegyzés végén egy külön kis listát fogok létrehozni.
Szóval akkor bele is kezdenék a helyek felsorolásában és a lista nincs semmiféle sorrendben.



Japán
Jó pár éve az álmom hogy eljussak a szigetországba és közelről is megismerhessem a japán kultúrát. Mindig is érdekesnek találtam a nyelvet, szokásokat és az ételeket.
Ez az egész Japán iránti érdeklődés kiskoromban 11 évesen kezdődött mikor megismerkedtem az animékkel amit azóta már körülbelül 16 éves koromra kinőttem. Ez a műfaj vezetett oda, hogy jobban megismerkedjek a világával. Magukból az animékből is sok mindent megtudhat az ember, de sokat olvastam is róla. Első sorban Tokióba mennék el, érdekel a nagyvárosi élet. Majd a természeti értékeket látogatnám, meg mint például a Fuji hegy. Persze nem arra gondoltam, hogy megmászom, inkább a távolból csodálnám.) Az ételeket szívesen megkóstolnám, hiszen szinte mindenben különb az Európaitól.


Amerika
Másik nagy álmom hogy beutazzam Amerikát, ami óriási dolog lenne. Viszont az is nagy élményt nyújtana, ha csak egyes részeire jutnék el az életem során, mint például New York-ba. Biztos vagyok benne, hogy óriási buli lehet reggeltől estig, szinte kimerülésig a várost járni. Persze ellátogatnék a Central Parkba és a Szabadságszoborra ahonnan gyönyörű lehet a kilátás a városra.


Hollywood a másik hely, ami még kötelező pontként szerepel Amerikán belül. Pár éve még rajongtam a sztárok világáért, ami mára kicsit visszaszorult, de azért mégis vonz a hely.


Németország
Nagyon sokszor voltam már Németországba, és rengeteg szép helyen jártam egyik kedvencem volt a csodás Fekete-erdő. Mégis vannak, részei ahová még el szeretnék jutni, mint például a főváros. Berlin egy igazi történelmi város, gondoljunk csak a Brandenburgi kapura. 
Aztán ott van Hamburg, Drezda, Köln, vagy Potsdam.


Spanyolország
Egyszer mindenképp ott szeretnék napozni a spanyol tengerparton és megmártózni a tengerben. Ezen kívül meglátogatnám pár csodás történelmi városát, is mint például Madrid és Valencia közötti Cuenca-t. Mindenképpen meglátogatnám a Sagrada Familia római-katolikus templomot is, amit szinte mindenkinek kötelező, aki Barcelonában jár.

Ahová ellátogatnék Magyarországon belül:
-Debrecen
-Pécs
-Szilvásvárad
-Aggtelek
-Egerszalók
-Rudabánya
-Eger
-Szentendre
Ti nektek mik azok a helyek ahová szívesen ellátogatnátok? Nektek esetleg van ilyen listátok vagy kedvet kaptatok az elkészítéséhez?:)
Puszi:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése