menü

Főoldal

2018. november 5., hétfő

Hello november! 2018



El sem hiszem hogy már el is jött a november. Még csak épphogy elkezdődött az ősz, már vége is lesz. Őszintén nem igazán vártam ezt a hónapot, mivel elég sok teendőm lesz és rengeteg ZH fog a nyakamba zúdulni.

Az idő még elég meleg – a hétvégén trikóban gereblyéztem a leveleket – így annyira nem érzem, hogy közeledne a tél. Pedig már nagyon várom, hogy eljöjjön a téli hangulat, a reggeli csípős fagyok és a közeledő karácsony. Az egyik legszebb része az évnek.



Milyen volt az október?

Mint már említettem, egészen gyorsan elment. Betöltöttem a huszadik életévemet, amit egyáltalán nem érzem. (Na jó, kicsit öregnek érzem magam…) Egész jól sikerült a szülinapom, mindenkinek sikerült meglepnie, szüleimtől is egy igazán megható ajándékot kaptam, ami mindig emlékeztetni fog arra, hogy honnan jöttem.
Túlestem az első „otthoni” hajfestésemen, ami a koleszban történt egyik barátnőm által. Igen meredek volt, mert én elhitettem magammal, hogy elég lesz a hajamra egy doboz. Hajfestés közben kiderült, hogy nagyon nem, mikor barátnőm közölte a hajam felénél, hogy elfogyott. Kicsit sokkot kaptam, de szerencsére ügyesen megoldotta, így nem látszik az átmenet. Ebben az is segített, hogy a hajam vége is eléggé szőkés volt a régebbi festés miatt. Egy a lényeg, egy igazi élmény volt.
A német középfokúmat is megírtam, de vegyesek ezzel kapcsolatban az érzéseim. A szóbelin eléggé rossz tételt húztam, így az nem sikerült jól. Az írásbeli sem volt egyszerű eset, de azt jobbnak érzem. Sokat küzdöttem vele, így remélem, hogy meglesz!




Mi vár rám novemberben?

Novemberi hónap egy túlélőtábor lesz a számomra. Meg sem akarom számolni hány ZH lesz amit meg kell írnom, majd el kellene kezdeni a vizsgákra is készülni.
Megrendezésre kerül majd az első évfolyamos Balekbálunk is (vagyis Gólyabál, de nálunk ez a hivatalos neve.) amit viszont kimondottan várok. Tervezek majd egy bevásárlást is előtte, valami csinos ruhát (esetleg feketét, mert hát mi mást?) kell néznem.
Elsejétől elindult a NaNo Writing amin most veszek rész először. Mivel az írásban is még van hova fejlődnöm, és hogy kicsit jobban összeszedjem magam ez egy nagyon jó lehetőség rá. Így talán elkészül az első regényem és be tudom adni az Aranymosás pályázatra. Erről is tervezem majd egy külön beszámoló bejegyzést.





Várható bejegyzések:
·         Szalma Csárda (Komárom) – vélemény
·         Kipróbáltam! – evezés
·         Milyen koleszosnak lenni
·         Zene TAG
(Esetleg ami majd még időközbe eszembe jut…)

Nektek hogy telt a hónap? Milyen terveitek vannak novemberre?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése