menü

Főoldal

2018. február 25., vasárnap

Radikha Sanghani – Virgin | Értékelés


Ezt minden lánynak érdemes elolvasnia!



„Oké, ​bevallom, még sosem csináltam… idáig. Nincsenek őrületes elvárásaim. Nem vágyom gyertyafényre vagy rózsákra. Őszintén szólva, még rendes ágyra sincs feltétlenül szükségem. Szóóval… akar valaki szexelni velem? Valaki? Bárki? Hahó! Poénból sem? Nem fogok szűzként meghalni! Így vagy úgy, de megoldom. Végül is, mi vesztenivalóm van? Már azon túl, ami kézenfekvő…"


Fülszöveg: 
Ellie 21 éves, és még szűz. Ez kínos állapot – szerinte. Ezért elhatározza: három hónapon belül megtalálja az Igazit, azt a kedves, érző, intelligens és helyes srácot, akivel a lepedőakrobatika is maga a mennyország. Vagy ha őt nem is, legalább egy viszonylag józan és némileg rátermett Jelöltet, akivel különösebb bénázás nélkül áteshet a dolgon… 
Radhika Sanghani fergeteges humorú első regénye világszerte elnyerte a női olvasók szívét. Nem véletlenül: főhőse aggódása viccesebb, mint Carrie Bradshaw-é, és szókimondóbb, mint Bridget Jones.
Ezt a könyvet akkor vettem a kezembe, mikor nem éppen valami fényes lelkiállapotba voltam. Megbántottak és felejteni akartam, gondoltam valami szórakoztató, lányos könyv segíteni fog. Ekkor ajánlották nekem a Virgin című könyvet. Már a története is megfogott, hogy egy kis szerencsétlen lányról szól, aki egyébként nagyon szimpatikus is.
Ez is azok közé a könyvek közé tartozik, amiket nehezen tudok letenni a kezemből. Nem csak azért mert fordulatos, hanem mert rettentően szórakoztató is. Többször is hangosan felnevettem, néha még a buszon is, ha annyira belefeledkeztem az olvasásba.

Történet:
A könyvben megismerhetjük Ellie-t a 21 éves lányt, aki el akarja veszíteni a szüzességét. Ez önmagában is izgalmakat ígérhet, na de nem biztos, úgy ahogy sokan képzeljük.
Ahogy egyre jobban megismerjük, a főszereplőt megtudhatjuk, hogy valóban nem egy könnyű esetről van szó. Az ilyen stílusú karakterek általában idegesíteni szoktak, de ez alól Ellie itt most kivétel.
Viszont önmagában már az is vicces tény hogy egy 21 éves egyetemista lánynak a legfőbb életcélja hogy elveszítse a szüzességét a legközelebbi szembe jövő pasival. Pedig egyáltalán nem ciki szűznek lenni ilyen korban. Még is ő tűzön, vízen keresztül küzd, hogy valakinek odaadhassa ártatlanságát.
Miközben célja teljesítésével küzd, szerez magának egy barátnőt és egy meleg barátot. Minden főszereplőnek szüksége van egy meleg barátra, - ez mostanság szinte főszabállyá vált az ilyen történetekben. Viszont hogy, hogyan is alakul ki kettejük között a baráti kapcsolat, az szintén nem egy átlagos sztori.
Emma a barátnője, aki mindenben segíti, mindig jó tanácsokkal látja el. Viszont ennek a lánynak sem egyszerű a szerelmi élete. Ellie mellett az ő kicsapongó, kalandokkal teli életébe is beletekinthetünk.
Egyszóval a karakterek is szórakoztatóak, sokoldalúak és mindegyiküknek megvan a maga kis történetük. Sikerült megszeretnem őket.
Nagyon nyíltan és részletesen tárja elénk a dolgokat, egy tipikus erotikus regény a szórakoztató irodalom műfajában.
A történet végéről nehezen lehet úgy beszélni, hogy ne spoilerezzek, de azért megpróbálom. A lényeg az, hogy Ellie még itt sem szabadul a problémáktól, hanem egy újabba kerül bele. A könyvet azzal a mondattal csuktam be, hogy; „Ezt nem hiszem el!” És elfogott a nevetés! Persze itt még nincs vége, mivel Radhika Sanghani folytatta a történetet a Csaj a köbön című könyvében.

Összegezve:
 A történet nem volt vontatott, mindig volt valami, ami felpörgette az eseményeket. Egy olyan esetet vázol fel elénk, ami akármelyik lánnyal megtörténhet, akár még te is magadra ismerhetsz benne. Valós, mindennapi női problémák jelennek meg a könyvben. Őszintén bevallom volt olyan rész ahol én is magara ismertem és csendben örültem, hogy „milyen jó nem csak én vagyok ilyen szerencsétlen” még akkor is, ha ezek csak könyvbe megírt fikciók.
Bátran merem ajánlani minden 14 év fölötti lánynak – persze korhatárt azért nem szabhatok – de azért elég nyíltan elénk tárja a részleteket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése