menü

Főoldal

2018. szeptember 27., csütörtök

Őszi kedvencek 2018



Végre beköszöntött az ősz, a kedvenc évszakom. Ilyenkor nincs, se túl hideg, se túl meleg és gyakoriak az esős napok. Valahogy imádom ezt az időjárást. A táj színesbe borul, legjobb idő a kirándulásra. Még sorolhatnám tovább mi jó benne, de ezért is hoztam létre ezt a bejegyzést, hogy leírjam mik a kedvenceim ebben az évszakban. 


Forró tea


Nagyon szeretek teázni, kimondottan a meleg teára gondolok. Nyáron sajna ez nem annyira előnyös, így olyankor nem is nagyon iszok. Viszont ahogy beköszönt a hidegebb, borongós őszi idő suli után jól esik egy csésze, forró tea. Kezembe fogni a bögrét és az ablakon kibámulva iszogatni.

Kendők


Rengeteg kendőnk van otthon, egy igazi gyűjtemény. Mivel télen a sálaké a szerep, ősszel kényelmesen tudok kendőt hordani. Azért is szeretem őket, mert kiegészítőnek minden ruhához tökéletesen mennek és fel tudják dobni az egész szettet. Ez mellett még hasznos is mivel melegít.

Dekoráció


Nagy versenyben áll a téli dekorációval. (Persze, ez az miatt van, hogy a karácsony a kedvenc évszakom.) Piros, sárga, narancssárga, barna, ilyen színekbe öltözik a ház körül minden dekoráció is. Gondoljunk csak a töklámpásokra vagy a levelekből álló díszekre. A gesztenyék, mogyorók is igen hasznosak, itt-ott elszórva a házban.

Erdők


Az erdők színesség változnak, és egy teljesen más világot nyitnak felénk, mint nyáron. Legjobb idő a kirándulásra itt, bár jobban fel kell öltözni, de a látvány miatt mindenképpen megéri.

Pulcsik


Nincs is jobb, mint egy jó pár számmal nagyobb pulcsiba belebújni és élvezni a meleget, amit ad. A képen pár kedvenc pulcsim. 

Eső


A borongós, esős időnek megvan a maga hangulata ebben az évszakban. Ülni a szobába, olvasni és hallgatni, ahogy az eső szemereg az ég halkan dorombol néha.

Szülinapom


Utolsó sorba hagytam, mivel ez nem egy konkrét kedvenc, csak még egy ok hogy várjam az őszt. Nem voltam az a nagy szülinapos, de otthon mindig készülnek és ilyenkor nálunk szokás összeülni a családdal. (Tavaly 19 helyett ugrottam pár évtizedet és 91 lettem. Igen, azt hitték viccesek...)

+1 Vers


Kevés az olyan ember, aki ne ismerné Petőfi Sándor Szeptember című versét. Nekem örök kedvenc, és ezért is került mist ide, plusz szezonális is. Engem valamiért nagyon megfogott, ha hallom vagy olvasom mindig libabőrös leszek tőle! 

Képek forrása: saját


Nektek mi a kedvenc évszakotok és mit szerettek benne? Az őszben mi az ami tetszik nektek?
Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése