menü

Főoldal

2018. június 14., csütörtök

Book a Sloth Club - június | UNBOXING



Sziasztok! Hihetetlen nagy élmény volt kibontani az első Book a Sloth Club könyves meglepetéscsomagomat, és úgy érzem teljesen megérte. Már régóta terveztem, hogy ki kéne próbálni és rendelnem kellene egy ilyen könyves boxot. Áprilisban elterveztem, hogy megrendelem a májusi csomagot, de sajnos lecsúsztam és elfogyott. Most viszont, még az időzítőt is beállítottam a telefonomon, hogy el ne felejtsem megrendelni májusba a júniusi csomagot. Minden nap nézegettem az internetet, hogy mikor fog megjönni és már izgatottan vártam, hogy a kezembe tarthassam. Mikor kinyitottam, nagyon kellemeset csalódtam, nem számítottam rá hogy ennyire meg fog tetszeni és ilyen tartalmas lesz ez a csomag. Már a témát is hozzám passzolónak véltem ami „Álomvilágok” volt, mivel én is elég nagy álmodozónak tartom magam. Szóval most következőkben leírom a részletes véleményemet és bemutatom a csomag tartalmát, mint már említettem akinek még nem jött meg a csomag itt SPOILER veszély lehet a továbbiakban.




Nagyon kis praktikus csomagolásba érkeztek az „ereklyék” ami azért is tetszik, mert nem csak egyszerűen bele vannak dobálva egy unalmas szürke dobozba, hungarocellek közé. 


Vászontáska – Book a Sloth Club
Imádom a táskáknak, és ilyen stílusú vászontáskám még nem is szerepel a gyűjteményembe, ezért ennek különösen örültem. Praktikus a strand időszakra is, de utazáshoz is. Nagyon tetszik rajta a „Carpe Noctem” felirat, és szépen van megtervezve a körülötte lévő minta is.


Többszínű üvegpohár szívószállal – Rosefields
Egy újabb nyárinak mondható darab, akár napozás közben is jóízűen szürcsölhetem belőle a finom, jéghideg limonádét! Szeretem ezeket a poharakat, szerintem nagyon ötletesek és ez ebben a narancssárga színben, jól megy a doboz többi álombeli darabjához.


A5 füzet – Hopes and Dreams (remények és álmok)
Egy újabb praktikus meglepetés (zárójelbe megjegyezném, ha még nem tettem az előzőkben, imádom a praktikus meglepetéseket, számomra ezek többet érnek, mivel van hasznuk és nem csak a port fogják). Gyönyörű aranyozott széle van a lapoknak körbe. Még nem találtam ki mire is fogom használni, de nagy esély van rá hogy a regényeimhez novelláimhoz fogok benne jegyzetelgetni.


Álomfogós poháralátét – Rosefields
Őszintén bevallom, nem nagyon használok poháralátéteket, viszont eléggé passzol az előzőekben említett üvegemhez. Azt sem tartom kizártnak, hogy, csak annyi lesz a szerepe, hogy valahova kitámasztom dísznek. 


Égősor dobozkában – Rosefields
Egy ici-pici égősor, ami nagyon jó dekoráció tud lenni akár egy befőttes üvegbe téve és romantikus hangulatot képes nyújtani. Nekem is az a tervem, hogy hasonló képen csinálok belőle majd dekorációt és rakom ki a szobámba hangulatfénynek. 


Füstölő – Rosefields
Nem olyan régóta próbáltuk ki itthon a füstölőket és nagyon megtetszettek. Magamnak még nem gondoltam rá hogy kéne venni, de nem is kellett mivel ez is lapolt a doboz mélyén. Először azt hittem csak egy sima kis ajándékdoboz, de kinyitottam és láttam, hogy egy füstölő tartó és pár darab finom illatú füstölő is volt benne. Tegnap ki is próbáltam egyet, és még ma is lehet érezni az illatát a szobámba. Nagyon jó, finom illatú és minőségi füstölő. Egyik kedvenc darabom a dobozból.


A könyv – Laini Taylor – A különös álmodozó
A legfontosabb darabot hagytam legutoljára, a doboz lényegét a könyvet, amiről az egész szól. Annyira még nem tudok nyilatkozni erről a könyvről, mert még csak nem is hallottam róla. Viszont nagyon szimpatikus és szerintem egy egyedi történetnek nézünk elébe.

Fülszöveg:
Az ​álom választja az álmodót, nem fordítva – és az ifjú Lazlo Strange, a háborúban elárvult segédkönyvtáros mindig is attól tartott, hogy az ő álma bizony rosszul választott. Ötéves kora óta megszállottja egy rég elveszett, rejtélyes városnak, de a fiatalember nem elég vakmerő ahhoz, hogy nekiinduljon felkutatni a legendás helyet, átszelve a fél világot. Ám amikor döbbenetes lehetőséget kínál fel számára az Istenölő nevű hős és legendás harcosokból álló csapata, Lazlo úgy dönt, meg kell 
ragadnia ezt az esélyt, különben örökre elveszíti az álmát. Mi történt a mitikus városban kétszáz évvel ezelőtt, ami elvágta a világtól? És ki lehet a kék bőrű istennő, aki újra meg újra felbukkan Lazlo álmaiban? A válaszokat az ősi város rejti…




Összességében, nem bántam meg, hogy megrendeltem és már a júliusi csomagom is hamarosan úton lesz! Mindenkinek csak ajánlani tudom, mert nagyon izgalmas, meglepetésekkel teli ez a könyvcsomag!

Te már rendeltél ilyen csomagot? Esetleg ezt a júniusit? Ha igen, neked hogy tetszett? Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése